Melléklet I.

Melléklet I.

I. ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

I. ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

I. ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

az eszközök telepítésére és üzemeltetésére vonatkozóan - v1.0

1. Fogalmak

1.1. Szolgáltató: az a gazdasági társaság, aki a szerződésben említett eszközök tulajdonosa, és azok telepítését, konfigurálását, karbantartását, valamint eseti cseréjét végzi.

1.2. Megrendelő: az a fél, aki a szerződésben említett eszközöket a saját üzleti tevékenysége során használja.

1.3. Eszköz: a szerződés tárgyát képező eszközök, beleértve azok minden tartozékát, szoftveres és hardveres elemeit.

1.4. Szolgáltatás: az eszközök integrációja, karbantartása, frissítése, valamint eseti cseréje.

1. Fogalmak

1.1. Szolgáltató: az a gazdasági társaság, aki a szerződésben említett eszközök tulajdonosa, és azok telepítését, konfigurálását, karbantartását, valamint eseti cseréjét végzi.

1.2. Megrendelő: az a fél, aki a szerződésben említett eszközöket a saját üzleti tevékenysége során használja.

1.3. Eszköz: a szerződés tárgyát képező eszközök, beleértve azok minden tartozékát, szoftveres és hardveres elemeit.

1.4. Szolgáltatás: az eszközök integrációja, karbantartása, frissítése, valamint eseti cseréje.

2. Eszközhasználat és hibakezelés

2.1. A Megrendelő köteles az eszközöket rendeltetésszerűen és gondosan használni. Tilos a fizikai rongálás, szétszerelés, harmadik félnek történő átadás.

2.2. A hibabejelentéseket a Megrendelő írásban köteles megtenni a Szolgáltató által biztosított elérhetőségeken. A Szolgáltató legkésőbb 2 munkanapon belül reagál.

2.3. Sürgős beavatkozási igény esetén a Szolgáltató 24 órán belüli kiszállást vállalhat, külön díjazás ellenében.

2.4 Az eszközök a Szolgáltató tulajdonát képezik. A Megrendelő kizárólag használati jogot szerez a szerződés időtartamára. A használati jog a szerződés megszűnésével automatikusan megszűnik, a Megrendelő köteles az eszközöket sértetlen állapotban visszaszolgáltatni

2. Eszközhasználat és hibakezelés

2.1. A Megrendelő köteles az eszközöket rendeltetésszerűen és gondosan használni. Tilos a fizikai rongálás, szétszerelés, harmadik félnek történő átadás.

2.2. A hibabejelentéseket a Megrendelő írásban köteles megtenni a Szolgáltató által biztosított elérhetőségeken. A Szolgáltató legkésőbb 2 munkanapon belül reagál.

2.3. Sürgős beavatkozási igény esetén a Szolgáltató 24 órán belüli kiszállást vállalhat, külön díjazás ellenében.

2.4 Az eszközök a Szolgáltató tulajdonát képezik. A Megrendelő kizárólag használati jogot szerez a szerződés időtartamára. A használati jog a szerződés megszűnésével automatikusan megszűnik, a Megrendelő köteles az eszközöket sértetlen állapotban visszaszolgáltatni

3. Részleges meghibásodás és javítási kötelezettség

3.1. Amennyiben a Megrendelő a rendeltetésszerűen használt eszköz meghibásodását észleli, köteles azt haladéktalanul írásban bejelenteni a Szolgáltatónak.

3.2. A Szolgáltató a bejelentéstől számított 2 munkanapon belül köteles megkezdeni a hiba elhárítását, és 15 naptári napon belül köteles az eszközt megjavítani vagy azonos funkciójú csereeszközt biztosítani.

3.3. A hibaelhárítás időtartamára a Megrendelő arányos díjcsökkentésre jogosult.

3.4. Amennyiben a javítás vagy csere a fenti határidőn belül nem lehetséges, a Megrendelő írásban kérheti az eszköz végleges cseréjét vagy a szerződés azonnali hatályú részleges felmondását az adott eszközre vonatkozóan, díjfizetési kötelezettség nélkül.

3.5. A hibás eszköz a Szolgáltató tulajdonát képezi; annak elszállítását, javítását és újbóli telepítését a Szolgáltató végzi saját költségén, amennyiben a hiba nem a Megrendelő hibájából ered.

3. Részleges meghibásodás és javítási kötelezettség

3.1. Amennyiben a Megrendelő a rendeltetésszerűen használt eszköz meghibásodását észleli, köteles azt haladéktalanul írásban bejelenteni a Szolgáltatónak.

3.2. A Szolgáltató a bejelentéstől számított 2 munkanapon belül köteles megkezdeni a hiba elhárítását, és 15 naptári napon belül köteles az eszközt megjavítani vagy azonos funkciójú csereeszközt biztosítani.

3.3. A hibaelhárítás időtartamára a Megrendelő arányos díjcsökkentésre jogosult.

3.4. Amennyiben a javítás vagy csere a fenti határidőn belül nem lehetséges, a Megrendelő írásban kérheti az eszköz végleges cseréjét vagy a szerződés azonnali hatályú részleges felmondását az adott eszközre vonatkozóan, díjfizetési kötelezettség nélkül.

3.5. A hibás eszköz a Szolgáltató tulajdonát képezi; annak elszállítását, javítását és újbóli telepítését a Szolgáltató végzi saját költségén, amennyiben a hiba nem a Megrendelő hibájából ered.

4. Felelősség és kártérítés

4.1. Az eszközök elvesztése, megsemmisülése vagy nem rendeltetésszerű használata esetén a Megrendelő a piaci érték alapján kártérítést fizet.

4.2. Az eszköz piaci értékének meghatározása a mindenkori éves licencdíj értékével azonos, amely az egyedi szerződésben rögzített összeggel egyezik meg.

4. Felelősség és kártérítés

4.1. Az eszközök elvesztése, megsemmisülése vagy nem rendeltetésszerű használata esetén a Megrendelő a piaci érték alapján kártérítést fizet.

4.2. Az eszköz piaci értékének meghatározása a mindenkori éves licencdíj értékével azonos, amely az egyedi szerződésben rögzített összeggel egyezik meg.

5. Jogutódlás és cégváltozás

5.1. A Megrendelő köteles haladéktalanul értesíteni a Szolgáltatót minden jogi, székhely-, vagy tulajdonosi struktúrában bekövetkező lényeges változásról.

5.2. A szerződés átruházása kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulásával lehetséges.

5. Jogutódlás és cégváltozás

5.1. A Megrendelő köteles haladéktalanul értesíteni a Szolgáltatót minden jogi, székhely-, vagy tulajdonosi struktúrában bekövetkező lényeges változásról.

5.2. A szerződés átruházása kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulásával lehetséges.

6. Kapcsolattartás

6.1. A Szolgáltató ügyfélszolgálata munkanapokon 9:00–17:00 között elérhető. Hibabejelentés e-mailen keresztül történik.

6.2. A Megrendelő részéről kijelölt kapcsolattartó(k) nevét és elérhetőségét az egyedi szerződés tartalmazza.

6. Kapcsolattartás

6.1. A Szolgáltató ügyfélszolgálata munkanapokon 9:00–17:00 között elérhető. Hibabejelentés e-mailen keresztül történik.

6.2. A Megrendelő részéről kijelölt kapcsolattartó(k) nevét és elérhetőségét az egyedi szerződés tartalmazza.

7. Egyéb rendelkezés

7.1. A jelen Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltatóval kötött egyedi szerződés elválaszthatatlan részét képezik, annak mellékleteként értelmezendők. A Megrendelő az ÁSZF-et megismerte, elfogadta, és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

7. Egyéb rendelkezés

7.1. A jelen Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltatóval kötött egyedi szerződés elválaszthatatlan részét képezik, annak mellékleteként értelmezendők. A Megrendelő az ÁSZF-et megismerte, elfogadta, és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

8. Felelősségkorlátozás

8.1. A Szolgáltató szerződésszegésből eredő kártérítési felelőssége – a szándékosan, továbbá életben, testi épségben vagy egészségben okozott károk kivételével – legfeljebb a jelen szerződés keretében a Megrendelő által a megelőző 12 hónapban ténylegesen megfizetett szolgáltatási díjak összegéig terjed.

8.2. A Szolgáltató nem felel közvetett vagy következményi károkért, így különösen, de nem kizárólagosan elmaradt haszonért, adatvesztésért, üzleti veszteségért, vagy az eszközök hibájából eredő üzemszünetért.

8.3. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Rendszer nem rendeltetésszerű vagy jogellenes használatából eredő károkért kizárólag ő maga felelős, és ezek tekintetében a Szolgáltató felelőssége kizárt.

8. Felelősségkorlátozás

8.1. A Szolgáltató szerződésszegésből eredő kártérítési felelőssége – a szándékosan, továbbá életben, testi épségben vagy egészségben okozott károk kivételével – legfeljebb a jelen szerződés keretében a Megrendelő által a megelőző 12 hónapban ténylegesen megfizetett szolgáltatási díjak összegéig terjed.

8.2. A Szolgáltató nem felel közvetett vagy következményi károkért, így különösen, de nem kizárólagosan elmaradt haszonért, adatvesztésért, üzleti veszteségért, vagy az eszközök hibájából eredő üzemszünetért.

8.3. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Rendszer nem rendeltetésszerű vagy jogellenes használatából eredő károkért kizárólag ő maga felelős, és ezek tekintetében a Szolgáltató felelőssége kizárt.

8. Felelősségkorlátozás

8.1. A Szolgáltató szerződésszegésből eredő kártérítési felelőssége – a szándékosan, továbbá életben, testi épségben vagy egészségben okozott károk kivételével – legfeljebb a jelen szerződés keretében a Megrendelő által a megelőző 12 hónapban ténylegesen megfizetett szolgáltatási díjak összegéig terjed.

8.2. A Szolgáltató nem felel közvetett vagy következményi károkért, így különösen, de nem kizárólagosan elmaradt haszonért, adatvesztésért, üzleti veszteségért, vagy az eszközök hibájából eredő üzemszünetért.

8.3. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Rendszer nem rendeltetésszerű vagy jogellenes használatából eredő károkért kizárólag ő maga felelős, és ezek tekintetében a Szolgáltató felelőssége kizárt.

8. Felelősségkorlátozás

8.1. A Szolgáltató szerződésszegésből eredő kártérítési felelőssége – a szándékosan, továbbá életben, testi épségben vagy egészségben okozott károk kivételével – legfeljebb a jelen szerződés keretében a Megrendelő által a megelőző 12 hónapban ténylegesen megfizetett szolgáltatási díjak összegéig terjed.

8.2. A Szolgáltató nem felel közvetett vagy következményi károkért, így különösen, de nem kizárólagosan elmaradt haszonért, adatvesztésért, üzleti veszteségért, vagy az eszközök hibájából eredő üzemszünetért.

8.3. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Rendszer nem rendeltetésszerű vagy jogellenes használatából eredő károkért kizárólag ő maga felelős, és ezek tekintetében a Szolgáltató felelőssége kizárt.

9. Vis maior

9.1. A Felek mentesülnek a jelen szerződésből eredő kötelezettségeik teljesítése alól olyan, előre nem látható, elháríthatatlan külső esemény esetén (vis maior), amely kívül esik a Felek ellenőrzési körén (pl. természeti katasztrófa, háború, járvány, állami korlátozás).

9.2. A vis maior fennállásáról a másik felet haladéktalanul értesíteni kell. A szolgáltatás teljesítésének felfüggesztése ilyen esetben nem minősül szerződésszegésnek.

9. Vis maior

9.1. A Felek mentesülnek a jelen szerződésből eredő kötelezettségeik teljesítése alól olyan, előre nem látható, elháríthatatlan külső esemény esetén (vis maior), amely kívül esik a Felek ellenőrzési körén (pl. természeti katasztrófa, háború, járvány, állami korlátozás).

9.2. A vis maior fennállásáról a másik felet haladéktalanul értesíteni kell. A szolgáltatás teljesítésének felfüggesztése ilyen esetben nem minősül szerződésszegésnek.

10. Értesítések

10.1. A Felek közötti hivatalos kommunikáció elsődleges csatornája az e-mail.

10.2. A Megrendelő köteles biztosítani, hogy a szerződésben megadott e-mail cím aktív és rendszeresen ellenőrzött legyen.

10.3. A Szolgáltató részéről küldött értesítések az elküldést követő munkanapon kézbesítettnek tekintendők.

10. Értesítések

10.1. A Felek közötti hivatalos kommunikáció elsődleges csatornája az e-mail.

10.2. A Megrendelő köteles biztosítani, hogy a szerződésben megadott e-mail cím aktív és rendszeresen ellenőrzött legyen.

10.3. A Szolgáltató részéről küldött értesítések az elküldést követő munkanapon kézbesítettnek tekintendők.

11. Irányadó jog, jogviták

11.1. A jelen ÁSZF-re és az annak alapján létrejövő egyedi szerződésekre a magyar jog, különösen a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadók.

11.2. A Felek a vitás kérdéseket elsősorban egyeztetés útján próbálják rendezni.

11.3. Ennek eredménytelensége esetén a Szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.

11. Irányadó jog, jogviták

11.1. A jelen ÁSZF-re és az annak alapján létrejövő egyedi szerződésekre a magyar jog, különösen a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadók.

11.2. A Felek a vitás kérdéseket elsősorban egyeztetés útján próbálják rendezni.

11.3. Ennek eredménytelensége esetén a Szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.

12. Az ÁSZF módosítása

12.1. A Szolgáltató jogosult a jelen Általános Szerződési Feltételeket egyoldalúan módosítani, különösen jogszabályváltozás, műszaki fejlődés, vagy a szolgáltatás körülményeinek megváltozása esetén.

12.2. A módosításról a Szolgáltató legalább 15 nappal annak hatálybalépése előtt írásban értesíti a Megrendelőt.

12.3. Amennyiben a Megrendelő a módosítást nem fogadja el, jogosult a szerződést a módosítás hatálybalépésének napjával írásban felmondani.

12.4. A Megrendelő által a felmondás napjáig igénybe vett szolgáltatások díja a módosítás ellenére is esedékes.

12. Az ÁSZF módosítása

12.1. A Szolgáltató jogosult a jelen Általános Szerződési Feltételeket egyoldalúan módosítani, különösen jogszabályváltozás, műszaki fejlődés, vagy a szolgáltatás körülményeinek megváltozása esetén.

12.2. A módosításról a Szolgáltató legalább 15 nappal annak hatálybalépése előtt írásban értesíti a Megrendelőt.

12.3. Amennyiben a Megrendelő a módosítást nem fogadja el, jogosult a szerződést a módosítás hatálybalépésének napjával írásban felmondani.

12.4. A Megrendelő által a felmondás napjáig igénybe vett szolgáltatások díja a módosítás ellenére is esedékes.

Miért válassza a Syneot?

Segítünk leegyszerűsíteni a folyamatait, erősíteni a versenyelőnyét, és megtalálni a legjobb módot ügyfelei kiszolgálására.

Miért válassza a Syneot?

Segítünk leegyszerűsíteni a folyamatait, erősíteni a versenyelőnyét, és megtalálni a legjobb módot ügyfelei kiszolgálására.

Syneo International

Céginformáció

Syneo International Kft.

Cégjegyzékszám:
18 09 115488

Elérhetőségek

9700 Szombathely,
Kürtös utca 5.

+36 20 236 2161

+36 20 323 1838

info@syneo.hu

Teljes Digitalizáció. Ma.

©2025 - Syneo International Kft.

Miért válassza a Syneot?

Segítünk leegyszerűsíteni a folyamatait, erősíteni a versenyelőnyét, és megtalálni a legjobb módot ügyfelei kiszolgálására.

Syneo International

Céginformáció

Syneo International Kft.

Cégjegyzékszám:
18 09 115488

Elérhetőségek

9700 Szombathely,
Kürtös utca 5.

+36 20 236 2161

+36 20 323 1838

info@syneo.hu

Teljes Digitalizáció. Ma.

©2025 - Syneo International Kft.