Melléklet I.
Melléklet I.
I. ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)
I. ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)
I. ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)
az eszközök telepítésére és üzemeltetésére vonatkozóan - v1.0
1. Fogalmak
1.1. Szolgáltató: az a gazdasági társaság, aki a szerződésben említett eszközök tulajdonosa, és azok telepítését, konfigurálását, karbantartását, valamint eseti cseréjét végzi.
1.2. Megrendelő: az a fél, aki a szerződésben említett eszközöket a saját üzleti tevékenysége során használja.
1.3. Eszköz: a szerződés tárgyát képező eszközök, beleértve azok minden tartozékát, szoftveres és hardveres elemeit.
1.4. Szolgáltatás: az eszközök integrációja, karbantartása, frissítése, valamint eseti cseréje.
1. Fogalmak
1.1. Szolgáltató: az a gazdasági társaság, aki a szerződésben említett eszközök tulajdonosa, és azok telepítését, konfigurálását, karbantartását, valamint eseti cseréjét végzi.
1.2. Megrendelő: az a fél, aki a szerződésben említett eszközöket a saját üzleti tevékenysége során használja.
1.3. Eszköz: a szerződés tárgyát képező eszközök, beleértve azok minden tartozékát, szoftveres és hardveres elemeit.
1.4. Szolgáltatás: az eszközök integrációja, karbantartása, frissítése, valamint eseti cseréje.
2. Eszközhasználat és hibakezelés
2.1. A Megrendelő köteles az eszközöket rendeltetésszerűen és gondosan használni. Tilos a fizikai rongálás, szétszerelés, harmadik félnek történő átadás.
2.2. A hibabejelentéseket a Megrendelő írásban köteles megtenni a Szolgáltató által biztosított elérhetőségeken. A Szolgáltató legkésőbb 2 munkanapon belül reagál.
2.3. Sürgős beavatkozási igény esetén a Szolgáltató 24 órán belüli kiszállást vállalhat, külön díjazás ellenében.
2.4 Az eszközök a Szolgáltató tulajdonát képezik. A Megrendelő kizárólag használati jogot szerez a szerződés időtartamára. A használati jog a szerződés megszűnésével automatikusan megszűnik, a Megrendelő köteles az eszközöket sértetlen állapotban visszaszolgáltatni
2. Eszközhasználat és hibakezelés
2.1. A Megrendelő köteles az eszközöket rendeltetésszerűen és gondosan használni. Tilos a fizikai rongálás, szétszerelés, harmadik félnek történő átadás.
2.2. A hibabejelentéseket a Megrendelő írásban köteles megtenni a Szolgáltató által biztosított elérhetőségeken. A Szolgáltató legkésőbb 2 munkanapon belül reagál.
2.3. Sürgős beavatkozási igény esetén a Szolgáltató 24 órán belüli kiszállást vállalhat, külön díjazás ellenében.
2.4 Az eszközök a Szolgáltató tulajdonát képezik. A Megrendelő kizárólag használati jogot szerez a szerződés időtartamára. A használati jog a szerződés megszűnésével automatikusan megszűnik, a Megrendelő köteles az eszközöket sértetlen állapotban visszaszolgáltatni
3. Részleges meghibásodás és javítási kötelezettség
3.1. Amennyiben a Megrendelő a rendeltetésszerűen használt eszköz meghibásodását észleli, köteles azt haladéktalanul írásban bejelenteni a Szolgáltatónak.
3.2. A Szolgáltató a bejelentéstől számított 2 munkanapon belül köteles megkezdeni a hiba elhárítását, és 15 naptári napon belül köteles az eszközt megjavítani vagy azonos funkciójú csereeszközt biztosítani.
3.3. A hibaelhárítás időtartamára a Megrendelő arányos díjcsökkentésre jogosult.
3.4. Amennyiben a javítás vagy csere a fenti határidőn belül nem lehetséges, a Megrendelő írásban kérheti az eszköz végleges cseréjét vagy a szerződés azonnali hatályú részleges felmondását az adott eszközre vonatkozóan, díjfizetési kötelezettség nélkül.
3.5. A hibás eszköz a Szolgáltató tulajdonát képezi; annak elszállítását, javítását és újbóli telepítését a Szolgáltató végzi saját költségén, amennyiben a hiba nem a Megrendelő hibájából ered.
3. Részleges meghibásodás és javítási kötelezettség
3.1. Amennyiben a Megrendelő a rendeltetésszerűen használt eszköz meghibásodását észleli, köteles azt haladéktalanul írásban bejelenteni a Szolgáltatónak.
3.2. A Szolgáltató a bejelentéstől számított 2 munkanapon belül köteles megkezdeni a hiba elhárítását, és 15 naptári napon belül köteles az eszközt megjavítani vagy azonos funkciójú csereeszközt biztosítani.
3.3. A hibaelhárítás időtartamára a Megrendelő arányos díjcsökkentésre jogosult.
3.4. Amennyiben a javítás vagy csere a fenti határidőn belül nem lehetséges, a Megrendelő írásban kérheti az eszköz végleges cseréjét vagy a szerződés azonnali hatályú részleges felmondását az adott eszközre vonatkozóan, díjfizetési kötelezettség nélkül.
3.5. A hibás eszköz a Szolgáltató tulajdonát képezi; annak elszállítását, javítását és újbóli telepítését a Szolgáltató végzi saját költségén, amennyiben a hiba nem a Megrendelő hibájából ered.
4. Felelősség és kártérítés
4.1. Az eszközök elvesztése, megsemmisülése vagy nem rendeltetésszerű használata esetén a Megrendelő a piaci érték alapján kártérítést fizet.
4.2. Az eszköz piaci értékének meghatározása a mindenkori éves licencdíj értékével azonos, amely az egyedi szerződésben rögzített összeggel egyezik meg.
4. Felelősség és kártérítés
4.1. Az eszközök elvesztése, megsemmisülése vagy nem rendeltetésszerű használata esetén a Megrendelő a piaci érték alapján kártérítést fizet.
4.2. Az eszköz piaci értékének meghatározása a mindenkori éves licencdíj értékével azonos, amely az egyedi szerződésben rögzített összeggel egyezik meg.
5. Jogutódlás és cégváltozás
5.1. A Megrendelő köteles haladéktalanul értesíteni a Szolgáltatót minden jogi, székhely-, vagy tulajdonosi struktúrában bekövetkező lényeges változásról.
5.2. A szerződés átruházása kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulásával lehetséges.
5. Jogutódlás és cégváltozás
5.1. A Megrendelő köteles haladéktalanul értesíteni a Szolgáltatót minden jogi, székhely-, vagy tulajdonosi struktúrában bekövetkező lényeges változásról.
5.2. A szerződés átruházása kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulásával lehetséges.
6. Kapcsolattartás
6.1. A Szolgáltató ügyfélszolgálata munkanapokon 9:00–17:00 között elérhető. Hibabejelentés e-mailen keresztül történik.
6.2. A Megrendelő részéről kijelölt kapcsolattartó(k) nevét és elérhetőségét az egyedi szerződés tartalmazza.
6. Kapcsolattartás
6.1. A Szolgáltató ügyfélszolgálata munkanapokon 9:00–17:00 között elérhető. Hibabejelentés e-mailen keresztül történik.
6.2. A Megrendelő részéről kijelölt kapcsolattartó(k) nevét és elérhetőségét az egyedi szerződés tartalmazza.
7. Egyéb rendelkezés
7.1. A jelen Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltatóval kötött egyedi szerződés elválaszthatatlan részét képezik, annak mellékleteként értelmezendők. A Megrendelő az ÁSZF-et megismerte, elfogadta, és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
7. Egyéb rendelkezés
7.1. A jelen Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltatóval kötött egyedi szerződés elválaszthatatlan részét képezik, annak mellékleteként értelmezendők. A Megrendelő az ÁSZF-et megismerte, elfogadta, és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
8. Felelősségkorlátozás
8.1. A Szolgáltató szerződésszegésből eredő kártérítési felelőssége – a szándékosan, továbbá életben, testi épségben vagy egészségben okozott károk kivételével – legfeljebb a jelen szerződés keretében a Megrendelő által a megelőző 12 hónapban ténylegesen megfizetett szolgáltatási díjak összegéig terjed.
8.2. A Szolgáltató nem felel közvetett vagy következményi károkért, így különösen, de nem kizárólagosan elmaradt haszonért, adatvesztésért, üzleti veszteségért, vagy az eszközök hibájából eredő üzemszünetért.
8.3. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Rendszer nem rendeltetésszerű vagy jogellenes használatából eredő károkért kizárólag ő maga felelős, és ezek tekintetében a Szolgáltató felelőssége kizárt.
8. Felelősségkorlátozás
8.1. A Szolgáltató szerződésszegésből eredő kártérítési felelőssége – a szándékosan, továbbá életben, testi épségben vagy egészségben okozott károk kivételével – legfeljebb a jelen szerződés keretében a Megrendelő által a megelőző 12 hónapban ténylegesen megfizetett szolgáltatási díjak összegéig terjed.
8.2. A Szolgáltató nem felel közvetett vagy következményi károkért, így különösen, de nem kizárólagosan elmaradt haszonért, adatvesztésért, üzleti veszteségért, vagy az eszközök hibájából eredő üzemszünetért.
8.3. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Rendszer nem rendeltetésszerű vagy jogellenes használatából eredő károkért kizárólag ő maga felelős, és ezek tekintetében a Szolgáltató felelőssége kizárt.
8. Felelősségkorlátozás
8.1. A Szolgáltató szerződésszegésből eredő kártérítési felelőssége – a szándékosan, továbbá életben, testi épségben vagy egészségben okozott károk kivételével – legfeljebb a jelen szerződés keretében a Megrendelő által a megelőző 12 hónapban ténylegesen megfizetett szolgáltatási díjak összegéig terjed.
8.2. A Szolgáltató nem felel közvetett vagy következményi károkért, így különösen, de nem kizárólagosan elmaradt haszonért, adatvesztésért, üzleti veszteségért, vagy az eszközök hibájából eredő üzemszünetért.
8.3. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Rendszer nem rendeltetésszerű vagy jogellenes használatából eredő károkért kizárólag ő maga felelős, és ezek tekintetében a Szolgáltató felelőssége kizárt.
8. Felelősségkorlátozás
8.1. A Szolgáltató szerződésszegésből eredő kártérítési felelőssége – a szándékosan, továbbá életben, testi épségben vagy egészségben okozott károk kivételével – legfeljebb a jelen szerződés keretében a Megrendelő által a megelőző 12 hónapban ténylegesen megfizetett szolgáltatási díjak összegéig terjed.
8.2. A Szolgáltató nem felel közvetett vagy következményi károkért, így különösen, de nem kizárólagosan elmaradt haszonért, adatvesztésért, üzleti veszteségért, vagy az eszközök hibájából eredő üzemszünetért.
8.3. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Rendszer nem rendeltetésszerű vagy jogellenes használatából eredő károkért kizárólag ő maga felelős, és ezek tekintetében a Szolgáltató felelőssége kizárt.
9. Vis maior
9.1. A Felek mentesülnek a jelen szerződésből eredő kötelezettségeik teljesítése alól olyan, előre nem látható, elháríthatatlan külső esemény esetén (vis maior), amely kívül esik a Felek ellenőrzési körén (pl. természeti katasztrófa, háború, járvány, állami korlátozás).
9.2. A vis maior fennállásáról a másik felet haladéktalanul értesíteni kell. A szolgáltatás teljesítésének felfüggesztése ilyen esetben nem minősül szerződésszegésnek.
9. Vis maior
9.1. A Felek mentesülnek a jelen szerződésből eredő kötelezettségeik teljesítése alól olyan, előre nem látható, elháríthatatlan külső esemény esetén (vis maior), amely kívül esik a Felek ellenőrzési körén (pl. természeti katasztrófa, háború, járvány, állami korlátozás).
9.2. A vis maior fennállásáról a másik felet haladéktalanul értesíteni kell. A szolgáltatás teljesítésének felfüggesztése ilyen esetben nem minősül szerződésszegésnek.
10. Értesítések
10.1. A Felek közötti hivatalos kommunikáció elsődleges csatornája az e-mail.
10.2. A Megrendelő köteles biztosítani, hogy a szerződésben megadott e-mail cím aktív és rendszeresen ellenőrzött legyen.
10.3. A Szolgáltató részéről küldött értesítések az elküldést követő munkanapon kézbesítettnek tekintendők.
10. Értesítések
10.1. A Felek közötti hivatalos kommunikáció elsődleges csatornája az e-mail.
10.2. A Megrendelő köteles biztosítani, hogy a szerződésben megadott e-mail cím aktív és rendszeresen ellenőrzött legyen.
10.3. A Szolgáltató részéről küldött értesítések az elküldést követő munkanapon kézbesítettnek tekintendők.
11. Irányadó jog, jogviták
11.1. A jelen ÁSZF-re és az annak alapján létrejövő egyedi szerződésekre a magyar jog, különösen a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadók.
11.2. A Felek a vitás kérdéseket elsősorban egyeztetés útján próbálják rendezni.
11.3. Ennek eredménytelensége esetén a Szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.
11. Irányadó jog, jogviták
11.1. A jelen ÁSZF-re és az annak alapján létrejövő egyedi szerződésekre a magyar jog, különösen a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadók.
11.2. A Felek a vitás kérdéseket elsősorban egyeztetés útján próbálják rendezni.
11.3. Ennek eredménytelensége esetén a Szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.
12. Az ÁSZF módosítása
12.1. A Szolgáltató jogosult a jelen Általános Szerződési Feltételeket egyoldalúan módosítani, különösen jogszabályváltozás, műszaki fejlődés, vagy a szolgáltatás körülményeinek megváltozása esetén.
12.2. A módosításról a Szolgáltató legalább 15 nappal annak hatálybalépése előtt írásban értesíti a Megrendelőt.
12.3. Amennyiben a Megrendelő a módosítást nem fogadja el, jogosult a szerződést a módosítás hatálybalépésének napjával írásban felmondani.
12.4. A Megrendelő által a felmondás napjáig igénybe vett szolgáltatások díja a módosítás ellenére is esedékes.
12. Az ÁSZF módosítása
12.1. A Szolgáltató jogosult a jelen Általános Szerződési Feltételeket egyoldalúan módosítani, különösen jogszabályváltozás, műszaki fejlődés, vagy a szolgáltatás körülményeinek megváltozása esetén.
12.2. A módosításról a Szolgáltató legalább 15 nappal annak hatálybalépése előtt írásban értesíti a Megrendelőt.
12.3. Amennyiben a Megrendelő a módosítást nem fogadja el, jogosult a szerződést a módosítás hatálybalépésének napjával írásban felmondani.
12.4. A Megrendelő által a felmondás napjáig igénybe vett szolgáltatások díja a módosítás ellenére is esedékes.
Miért válassza a Syneot?
Segítünk leegyszerűsíteni a folyamatait, erősíteni a versenyelőnyét, és megtalálni a legjobb módot ügyfelei kiszolgálására.
Miért válassza a Syneot?
Segítünk leegyszerűsíteni a folyamatait, erősíteni a versenyelőnyét, és megtalálni a legjobb módot ügyfelei kiszolgálására.
Syneo International
Céginformáció
Elérhetőségek
9700 Szombathely,
Kürtös utca 5.
+36 20 236 2161
+36 20 323 1838
info@syneo.hu
©2025 - Syneo International Kft.
Syneo International
Syneo International
Céginformáció
Céginformáció
©2025 - Syneo International Kft.
Miért válassza a Syneot?
Segítünk leegyszerűsíteni a folyamatait, erősíteni a versenyelőnyét, és megtalálni a legjobb módot ügyfelei kiszolgálására.
Syneo International
Céginformáció
Elérhetőségek
9700 Szombathely,
Kürtös utca 5.
+36 20 236 2161
+36 20 323 1838
info@syneo.hu
©2025 - Syneo International Kft.

